Youtube oglašavanje
Pomoć pri kupnji
60% YouTube korisnika pronađe zanimljive informacije koje mu pomažu prilikom odluke o kupnji.
Veliki doseg
YouTube doseg u Hrvatskoj iznosi 61% populacije starije od 16 godina.
Jedinstveni korisnici
Preko milijardu jedinstvenih korisnika Youtubea.
Preko 6 milijardi sati videa
Mjesečno se pregleda preko 6 milijardi sati videa.
Započnite svoje Youtube oglašavanje

TrueView in- search ads
- oglasi se prikazuju prilikom rezultata pretrage

TrueView in- stream ads
- oglasi se prikazuju prije ili za vrijeme prikazivanja određenog YouTube videa
- nakon 5 besplatnih sekundi promo videa korisnik odlučuje da li želi pogledati oglas

TrueView in- display ads
- oglasi se prikazuju pokraj odabranog videa
Kako se naplaćuje Youtube oglašavanje?
Model naplate ide po principu:
- CPM (cost per mille) odnosno plaćanje na 1000 prikazivanja
- CPV (cost per view) model gdje se naplaćuje prikazivanje oglasa ukoliko ga je korisnik gledao duže od 30 sekundi.


Youtube oglašavanje u Hrvatskoj
- Hrvatska obuhvaća 74% internet korisnika.
- 83% online korisnika u Hrvatskoj aktivno je na YouTube-u.
Iako se Youtube koristi za slušanje glazbe, gledanje filmova i video isječaka, YouTube oglašavanje se pokazalo izvrsnim kanalom putem kojega korisnici stvaraju svijest o brendu, te na temelju toga donose odluku o kupnji.
Istraživanja su pokazala kako 43% korisnika pristupaju YouTube kanalu putem računala, 30% putem pametnih telefona, te 26% putem tableta. Dakle da biste se oglašavali na YouTube-u, potrebno je prije svega da vaša web stranica bude mobile responsive, odnosno prilagođena mobilnoj i tablet verziji.