+385 1 2992 068 go@go.hr

Google oglasi i oglašavanje – sponzorirani linkovi

Google oglasi i oglašavanje – sponzorirani linkovi U ovome članku objasniti ćemo vam što su to Google oglasi, sponzorirani linkovi, te kako funkcionira Google AdWords oglašavanje. Upisivanjem različitih ključnih riječi i pojmova u Google tražilicu sigurno ste primijetili linkove i oglase koji se nalaze pri vrhu rezultata odnosno na desnoj poziciji stranice. Većina ljudi ne shvaća razliku između sponzoriranog linka i prirodnog (organic) linka. Koliko ste puta obratili pažnju na takav link (oglas)? Jeste li se ikada pitali što je to i da li vaša stranica može biti među njima? Odgovor je naravno pozitivan, a objašnjenje donosimo u nastavku. Vrlo jednostavno, sponzorirani link je u biti naziv za plaćeni Google oglas. Google oglašavanje je odličan način da se dobije ciljani klijent i pozicija pod relevantnim ključnim riječima koje označavaju vašu djelatnost i usluge koje nudite. Sponzorirani linkovi imaju zadaću promovirati vaš brand i uslugu te pokušati prodati vaš proizvod. U praksi to izgleda ovako. Bavite se prodajom protuprovalnih vrata. Potencijalni klijent zainteresiran je za kupnju vrata. Pritom odlazi na internet kako bi dobio više kvalitetnih informacija o tome gdje i koja vrata kupiti. Otvori Google tražilicu i upisuje „protuprovalna vrata“. Zahvaljujući tome što se oglašavate, vaša firma i stranica nalazi se na prvoj stranici. Potencijalni klijent dolazi na vašu stranicu i odlučuje se za kupovinu vrata kod vas. Uz pomoć Google oglašavanja ostvarujete prodaju i dobivate novog klijenta. Ovakva vrsta oglašavanja spada u PPC (pay per click) oglašavanje gdje klijent plaća određenu cijenu po kliku samo onda kada netko klikne na njegov oglas. Google oglasi jedan su od najbržih i najučinkovitijh marketinških kanala i pristupa prema ciljanoj publici tj....